torsdag 27 mars 2014

Det här med att få orken att räcka till

Ork är något jag tycker är extremt klurigt, jag har nämligen rätt lite av just den varan. Det är svårt att få det att räcka till allt som man vill att den ska räcka till. Just nu räcker den nätt och jämt till att plugga, vara social och vara sambo. Jag får ibland otroligt dåligt samvete när jag inte orkar höra av mig till dom jag bryr mig om och när jag inte svarar när någon ringer. Det går åt så extremt mycket ork att ha värk, den suger verkligen ur allt vad ork och energi heter. Jag har inte bara en tant i kroppen som gör mig illa, jag har även en tant i huvudet. I huvudet utsätter tanten mig för en obeskrivlig trötthet och gör mig ganska senil. Det är som en dimma som slarvar bort orden för mig, precis när jag behöver dom som mest. 

Till alla er som är mig nära, 
jag tänker ofta på er och jag är otroligt lyckligt lottad som har så fina människor runt omkring mig.

3 kommentarer:

  1. Sv: Hej!
    Tack så jättemycket! Vad glad jag blir!

    Åh fy, jag lider med dig. Vad jobbigt!
    Vet du varför du har kronisk värk?

    Ja, jag äter både Voxra och Tramadol. Jag vet att riskerna för krampanfall ökar, så vi får se hur det går. Ännu inget krampanfall, jag mår bra och jag känner inget konstigt.

    Tack så jättemycket för att du skriver detta så att det uppmärksammas!!
    Detta är väldigt viktigt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack så jättemycket! Vad glad jag blir!

    Åh fy, jag lider med dig. Vad jobbigt!
    Vet du varför du har kronisk värk?

    Ja, jag äter både Voxra och Tramadol. Jag vet att riskerna för krampanfall ökar, så vi får se hur det går. Ännu inget krampanfall, jag mår bra och jag känner inget konstigt.

    Tack så jättemycket för att du skriver detta så att det uppmärksammas!!
    Detta är väldigt viktigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fibromyalgi som tyvärr började med otroligt tuff huvudvärk och som sedan vandrade ut i resten av kroppen. Så jag hoppas verkligen att du får bort din huvudvärk så den inte får för sig att vandra ut i resten av din kropp!
      Ta hand om dig

      Radera