fredag 5 april 2013

Hej livet!

Jag börjar äntligen komma tillbaka till livet och världen runt omkring. Det har varit några kämpiga veckor nu och när jag inser hur dålig jag faktiskt varit känner jag mig väldigt ödmjuk gentemot livet. Det är en fantastisk känsla att börja få huvudet mer klart och slippa dimman och järnridån, jag känner mig allmänt piggare och jag orkar göra saker igen. Underbart!

Min magkänsla pratar med mig och vad jag förstår så har vi tillsammans kommit fram till den förändring som ska ske. Jag har haft en dröm och ambition nu ett tag om att bli KBT-behandlare, mindfulnessinstruktör och musikterapuet. Allt det här ska nu försöka fixas och jag letar därför efter möjliga vägar att gå. Hur och vart jag ska börja har jag inte riktigt kommit underfund med men från och med hösten ska det i alla fall påbörjas. Det känns både spännande och lite läskigt att ta klivet ut mot något helt annat, samtidigt som det känns väldigt rätt att ge upp musiklärarstudierna och påbörja det här. Jag tror ju att det finns någon mening med allt som sker och därför litar jag på att det är rätt. Livet är spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar