torsdag 20 juni 2013

De små stegen blir till slut ett skutt

Efter att ha varit i stort sätt sängliggande den senaste tiden har jag istället för att vila en minut i timmen fått lov att gå upp och röra mig en gång i timmen. Från och med igår har jag kunnat vara uppe längre stunder och till och med kunnat vara ute lite, himla härligt! I måndags fick jag Norspan-plåster utskrivet för att testa och jag tror det är det lilla rackarns plåstret på armen som faktiskt fungerar! Så nu är målet att försöka trappa in livet lite igen, komma igång med promenader och sånt. Läkaren har semester nu till slutet av juli, dock fick jag tillåtelse att ringa honom om jag skulle behöva, det är inte alla läkare som säger sånt till sina patienter. Han är helt enkelt fantastisk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar