söndag 10 mars 2013

Hokuspokusfilliiokus

Jag önskar att jag kunde trolla bort Tant Fibro för just nu är hon väldigt dum. Jag fick feber igår igen och ligger därför helt däckad - igen. Jag är otroligt trött på att må pyton.
Imorgon var det meningen att jag skulle påbörja 3 veckors praktik och jag känner mig otroligt lättad över att jag valt att pausa skolan. Annars hade jag förmodligen haft ganska mycket panik just nu för att jag skulle vara tvungen att sjukanmäla mig första dagen.

 I veckan som gått har jag tappats på några rör blod och på tisdag ska jag träffa min läkare. Tror inte proverna kommer att visa något den här gången heller. Det man söker efter är om det finns någon antydan till inflammation och ledpåverkan. Fibromyalgi är ju en luring som inte går att upptäcka via blodprov och på ett sätt kan jag känna att det vore bra ifall proverna visar något för det skulle innebära att det kanske skulle gå lättare att behandla.

Nu ska jag leta fram trollspöet och trolla bort fanskapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar