torsdag 14 februari 2013

Passa´rej Tanten!

Ett intressant läkarbesök blev det. Jag gillar när läkare skrattar lite åt mig för att jag hela tiden är så pepp. Orden "motivationen är det ju inte fel på" får jag göra nästan varje gång :) Vi pratade om livet allmänt och om det var något som gjort att jag fått mer värk. Jag förklarade då för honom att jag verkligen mår superbra, för det gör jag verkligen MEN vissa dagar gör det alldeles för ont helt enkelt, det är mitt enda problem. Så han satte tillbaka Tramadolen, han ansåg att om det är det enda som faktiskt ger smärtlindring så tyckte han att jag skulle ha dem. Jag lovade att jag ska ta det lugnt med dem och endast ta dem vid behov. Det blir en utmaning men ,för min egen skull, ska jag sköta det bra. Någon förklaring till varför magen fick för sig att den ville ha ett akutbesök hade han inte. Troligen är det Tanten som spökar även där. Summan av kardemumman är att jag är nöjd över att ha fått tillbaka smärtstillande så nu jäklar blir det krig. Nu hoppas jag på att livet flyter på lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar