onsdag 13 februari 2013

Tanten lever sitt liv i min kropp och jag försöker leva mitt liv i min kropp. Det uppstår en krock.

Min ork räcker inte till  mycket just nu, är så fruktansvärt trött. Jag funderar mycket på hur vårterminen kommer att gå, det är mycket i skolan, mycket roligt. Jag kan dock inte låta bli att fundera på hur mycket orken räcker till. Det finns som ingen tid till att ha sjukdagar. Jag ligger redan efter i de flesta kurserna och ska jag ha en chans att slutföra allt så måste jag jobba på en hel del. Det jobbiga är att hur mycket jag än vill så kan jag inte styra Tanten. Jag känner mig ofta maktlös över mig själv och jag vill verkligen tro att med motivation och lite jävlar anamma så går allt, men ibland tvivlar jag. Dagar jag har mer värk så orkar jag i princip ingenting och det finns inte en gnutta koncentrationsförmåga.

Imorgon ska jag till läkaren och det enda jag har att säga är: Jag fattar inte vad som händer?! För så är det, jag har verkligen ingen aning över vad som pågår i kroppen, som jag är helt oförmögen att göra något åt. Det händer så mycket knasigt hela tiden och som gör att energinivån sänks något. Och jag vet egentligen inte vad som är bäst; medicin som gör mig extremt trött eller värk som gör mig extremt trött. Inget av alternativen är att föredra men något måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar