söndag 24 februari 2013

Tant Fibros vardagslyx.

Hej, det är jag som är Tant Fibro. Igår tyckte jag att det vore kul att ge Anna massa feber så hon ska ligga och vrida sig av smärta, sjukt roligt! Dock tar hon piller som jag inte tål, men skam den som ger sig, så fort jag kan så kommer jag och febern tillbaka. Jag är nog lite rastlös, det är nog därför jag måste jävlas lite. Jag menar, jag vill ju inte att Anna ska glömma mig, det vore ju supertråkigt. Jag har funderat på att kanske börja vara lite snällare mot henne så ibland ger jag henne bra dagar, men tids nog längtar jag tillbaka och då måste jag ju göra storartad entré. Jag vet att Anna hatar feber eftersom hon får så fruktansvärt ont och blir febern för hög så kanske hon svimmar. Jag försöker hålla mig i skinnet lite så hon får bara "lagom" mycket feber. Ja, det roar jag mig med. Vad roar du dig med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar